Saturday, August 27, 2005

Fırında Patatesli Tavuk Baget


Bugün gene güne oflaya poflaya ne pişirecem diyerek başladim,hatta Erkan'a nolur bana ne yapacağımı söylede bu düşünce krizinden kurtulayim dedim...Sonraaa bir koşu en yakın markete, bugünlerde hernekadar tavuk fiyatları benzin zamlari gibi hergün artsada ben yinede fırında baget yapmaya karar verdim.Zaten zar zor buldum günün menüsünü vazcaymak yok...Pazartesi başliyorum günlük sıcak yemek menününe,ancak hafta sonu geldimi tıkanip kaliyorum, e ev gibide değilki bugünde bir yumurta kırarım diyemiyosun...Sonra aliyosun fırın tepsisini eline taze patatesleri soyup dilimleyerek yerleştiriyosun sonra üstüne hafifçe zeytinyaği gezdiriyorsun, bagetleride üstüne diziyosun, biraz sivri biber ve domates de koyduktan sonra sosunu yapıyorsun...Biraz ılık suyun içine 1 tatli kaşıği bider salçası, 1 tatlı kaşıği domates salçası, biraz köri, biraz biberiye, biraz kekik ve fesleyen,tane karabiber, tuz ve eğer başka sevdiğiniz baharat varsa onları karıştırıp, tepside dizili olan malzemenin üzerine gezdiriyosunuz...Sonra ver elini önceden ısıtılmış fırın....mmmm, çok lezzetli olduu...

2 comments:

asya yusof said...

merhaba siteniz hayirli ugurlu olsun cok guzel ellerinize saglik yemeklerinizi gunden gune takip edecegim
sizide kendi siteme beklerim

asya yusof said...

http://spaces.msn.com/asyayusof/
adresi unutmusum