Thursday, August 25, 2005

Kofte Molasinda Bir Gün

Aslinda ufacik bir yer acmayi hayal ederken,Erkanin tecrubeleri ve benim nacizhane yaraticiligim bizim kucuk bir cafe olarak nitelendirdigimiz ama su anda şık bir bistro ya donusen sonsuz mutluluk ve huzur ortamimiz Kofte Molasi dogdu....Bodrum'un eskiden Farilya diye adlandirilan aslinda gun dogusunu anlatan bu minik koye yerlestik yerleseli hep bole bir yerimiz olsun istedik...İstedik istemesine ama bir tasarimci olarak ben bayagi zorlandim...
Ev davetlerinde guzel yemeklar yapar şik ve renkli bir sofra duzeni hazirlar arkadaslari hayrete dusururdum ama gelgelelim iş ciddiye binince hatta arz ve talebe donusunce bayagi zorlandim diyebilirim....Kofte Molamizi ilk actigimiz gun bulgur pilavini nasil pisirecegimi unutmustum ama biraz hayal gucumu ve yaraticiligi sonrada babaannemin essiz lezzetini hatırlayinca ortaya cok guzel bir meyhane pilavi cıktı...Simdi ise hergun yemek yaparken rahmetli babamin,annemin ve babaannemin o essiz lezzetlerini hatirlayarak ve onlardan hergun biraz manevi guc talep ederek yemeklerimi yapiyorum...

1 comment:

OzgeBozkurt said...

Hep hayal ederiz babamla,deniz kıyısında ufak biyer açmayı böyle :D Bende köfteye bayılırım.
Ama bir türlü olmadı,işler falan derken hayal olarak kalıyo herşey.Yapmalı ama.Hayallerle birlikte ölmemeli insan...
çok şirin biyer olmuş :D
Herkesin hayallerini gerçekleştirebilmesi dileğimle...